та преди седмица смених консумативи на колата от подписа но нямах възможност да сменя ролките към пистовият ремък и смених само ремъка защото беше нецепен и от тогава когато запаля колата и е още студена и не подавам газ( колата е на свободна или работи на място) се чува едно свирене от тези ролки но когато подавам газ(газ на място или когато е в движение) това свирене спира а когато колата дигне над 75 градуса спира да свири изобщо та говорих с няколко майстори тук в Свищов но преди да дам ~350 лв за ролки искам да попитам и тук от какво може да е това и ако е от ролките какви са опасностите ако не ги сменя? Благодаря предварително
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с ролките на пистовият ремък
Collapse
X
-
И моите свирят. Щом само свирят няма страшно. Ще изкарат още много. Опасност има. Заради тях можеш да скъсаш ремък. От там да спре да върти водната помпа и да ти прегрее мотора. Но ти ако го скъсаш ще усетиш. Те ще ти светнат лампите на таблото за генератора.
Карай. Няма Страшно. Ама ще трябва да ги смениш все някога де. Иначе рискуваш да те остави на пътя, което не е приятно.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Аа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oemАа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от NovachevПървоначално публикувано от oemАа той бил с JTD. Сори, на мен помпата ми се двици от пистовия. При мен свиренето е от ролките. Като ги махах и имаха луфт в лагерите.
П.С. Ма нали трябваше да се направя на разбирач. Да се раязпиша аз, че съм казал нещо...
И то в този случай, дори да скасаме пистов ремък, можем преспокойно да се придвижим до сервиз. Той акомулатора ще си дава ток на всякъде.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
свирене
според мен свиренето е от ремъка, а не от ролките,
обикновенно като се качи нов ремък, след около 1000 км. той се отпуска леко и трябва да се обтегне пак леко.
свиренето на студено е типичен белег за това, та не бързай със смяната на ролките
иначе ролките се проверяват за шум след като се свали ремъка156 2,4 jtd
Comment
-
абсолютно същата история и при мен леко свирене - тънко и с висок
тон и го няма всеки път, а ако се появи като загрее 70 - 75 градуса и спира, което ме кара да мисля че не са ролки, а ся се сещам че свирещ ремък се пробва като го полееш с вода - спира и мисля да пробвам та да се разбере но го имаше по често докато беше по студено сега много по рядко, сутрин понякога156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG
Comment
-
Значи ако свири ремъка значи преплъзва. Щом преплъзва или не се оптяга добре или вече е късно. След дълго приплъзване по ролките се заглаждат пистите най вече на шайбата на коляновия вал и идва един красив момент във който дори и новия ремък и оттяжна ролка не вършат работа, каналите се износват и заглаждат- шайбата става аут и трябва нова. Така че ако ви преплъзва ремъка вземете мерки на време. Преплъзването може да се дължи и на трудно движещ се (пред затягане ) лагер на генератор климатик хидравлика или ролка.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Колега beatbox ролката на оптегача стува 29 лв, ремъка 30 лв. Днес ми се скъса ремъка та съм наясно с цените. Сам можеш да си ги смениш. Ама това да ти искат 350 лв. малко прекалено ми се вижда, ама какво да се чудя аз съм патил от свищовски "майстори".
Comment
Comment